Як знайти аромат своєї мрії

Як знайти аромат своєї мрії

Підбір аромату – це ціле мистецтво, але не потрібно володіти нюхом парфумера, що знайти свій власний запах. Найголовніше – визначити те, що потрібно саме вам, від чого ви відчуєте себе краще, підніметься настрій, з’являться енергія і бажання бути красивою і жіночною. Іншими словами, мета – знайти гармонію.

Не женіться за модними тенденціями, набагато більшу роль відіграє відповідність вашому вигляду, стилю. Неправильно підібраний запах, навіть якщо він жахливо дорогий або випущений під всесвітньо відомою маркою, може викликати дисонанс з вашою зовнішністю і викликати подив оточуючих.

аромат мрії

Запахи вміють «говорити» і іноді вони повідомляють про вас набагато більше, ніж хотілося б. Вони бувають викликаючі і скромні, романтичні і холодні, чуттєві та вишукані, розкішні і спортивні і т.д. Все це показує ваш внутрішній зміст.

Фактори, які потрібно враховувати при виборі аромату – це сезон року, час доби і ваш власний запах. Влітку краще не користуватися концентрованими парфумами, а перейти на легку туалетну воду. Літні запахи – квіткові, цитрусові, трав’яні. Якщо вам не хочеться відмовлятися від свого зимового аромату, то виберіть туалетну воду тієї ж лінії. Зазвичай виробники випускають однойменну серію, включаючи парфуми, воду, дезодорант, крем для тіла і т.п. Зимові запахи, як правило, більш важкі – східні, пряні аромати.

Робочий день краще зустрічати зі свіжим ароматом, що бадьорить. Він додає енергії і в той же час допомагає впоратися зі стресом. Для вечора підійдуть пряні ноти, мускус, ваніль.

Багато хто, здійснюючи вибір, забуває про те, що у кожної людини є свій власний запах. Він залежить від безлічі речей: жирна їжа робить його більш інтенсивним, тією ж властивістю володіють деякі лікарські препарати. Важливий також тип шкіри, від цього залежить швидкість випаровування ароматичних компонентів.

парфуми

Суха шкіра краще представляє сильні аромати, а жирна швидко пригнічує легкі. Тому при виборі парфумів у магазині обов’язково бризніть з флакончика на свою руку, а не обмежуйтеся зручними паперовими пробниками. Зачекайте пару хвилин, щоб різка частина вивітрилася, тоді ви відчуєте справжній аромат.

Пройшли ті часи, коли жінки раз і назавжди вибирали свій аромат, це вважалося правильним, оскільки запах парфумів фактично зростався із зовнішністю. Тепер таких суворих обмежень немає, і у багатьох представниць прекрасної статі склався певний гардероб із запахів. У зв’язку з цим немає нічого поганого в тому, щоб вибирати аромат за своїм миттєвим настроєм.

Які бувають аромати? Існує певна класифікація, яку розробило Французьке суспільство парфумерів. Є кілька груп: амброві, шипрові, деревні, фужерні, квіткові.

Амброві аромати родом зі Сходу, їх відрізняє гострота і різкість. Це гвоздика, кориця, запашний перець, чебрець, амбра, мускус, ладан і ваніль. Їх не можна використовувати кожен день, це аромати розкоші, добре поєднувані з вечірніми нарядами і хутром. Вони досить викликаючі, висловлюють чуттєвість, наполегливість, пристрасть.

Шипрові аромати – чисті лісові з невеликим нальотом гіркоти. Це пачулі, запашний мох, бергамот, ламбдаум, сосна. Цей запах часто вибирають чоловіки, він підкреслює образ сильної, впевненої в собі людини.

шипрові аромати

Деревні аромати – солодкі і одночасно терпкі. Сандал і вічнозелене дерево кедр викликають почуття єднання з природою, спокій. Це кращий варіант на кожен день, надає впевненості і бадьорості, незамінні для буднього ранку.

Фужерні аромати – терпкі і сильні. Переважає запах конюшини, лаванди, моху, який надає кумарин, синтетична речовина. Це хороший вибір для ділових чоловіків.

І, нарешті, квіткові аромати – найвідоміша і численна група. Може включати в себе як окремі запахи квітів, так і квіткові комбінації. Сюди ж входять фруктові запахи, наприклад, цитрусові. Користуючись такими духами, людина отримує неповторні відчуття радості, свободи, сили, легкості, свіжості і енергії.

0 Проголосуй. Твій голос-перший!
Позначки:,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *